Friday, March 17, 2017

Хліб Наш Насущній - Щось негаразд

Читати: Псалом 33:12-19 | Біблія за рік: Повторення Закону 32–34 ; Марка 15:26-47

Господь зламаносердим близький, і впокорених духом спасає. — Псалом 33:19

Того ранку, коли народився мій син Аллен, лікар сів на стілець біля мого ліжка й сказав: “Щось негаразд…” Наш синок, такий здоровий зовні, мав життєзагрозливий дефект і потребував негайної хірургічної операції.

Коли лікар каже, що з вашою дитиною “щось негаразд”, все в житті змінюється. Страх перед невідомим майбутнім може зламати ваш дух, і ви ледве рухаєтесь вперед, відчайдушно потребуючи Божої допомоги. “Чому люблячий Бог попустив це? – думаєте ви. – Чи Він справді турбується про мою дитину? Чи Він зі мною?” Ці та інші думки похитнули мою віру того ранку.

Потім прийшов мій чоловік Хірам і почув цю сумну новину. Коли лікар пішов, він сказав: “Джолін, давай помолимось”. Я кивнула, і він взяв мою руку. “Дякуємо Тобі, Отче, за те, що Ти дав нам Аллена, – молився він. – Він є твій, Боже. Не наш. Ти полюбив його ще до того, як ми дізналися про його існування. І він належить Тобі. Будь з ним там і тоді, де і коли ми не можемо бути. Амінь”.

Хірам завжди був небагатослівним. Але того дня, коли моє серце було розбите, дух був зламаний, а віра ослабла, Бог дав йому такі слова, яких я не змогла б сказати. В ті хвилини я, міцно тримаючи руку чоловіка, в глибокій тиші, ковтаючи сльози, відчула, що Бог дуже близький.

Як Бог через інших людей зміцняв вас, коли ваш дух був зламаний? Псалми можуть допомогти вам помолитись, якщо ви не можете знайти потрібні слова.

Найкращий друг – той, хто молиться за вас.


© 2017 Хліб Наш Насущній

No comments:

Post a Comment