Saturday, June 24, 2017

Хліб Наш Насущній - Поглинання Слова

https://ukrainian-odb.org/2017/06/25/%d0%b2%d0%b1%d0%b8%d1%80%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d1%81%d0%bb%d0%be%d0%b2%d0%b0/
Біблія за рік: Йова 3−4 ; Дії 7:44-60


І будуть ці слова, що Я сьогодні наказую, на серці твоїм. І пильно навчиш цього синів своїх. — Повторення Закону 6:6-7

Коли наш син Хав’єр був ще дошкільником, ми всією сім’єю поїхали в океанарій, що на затоці Монтерей. Увійшовши до будівлі, я вказала усім на макет, що звисав зі стелі: “Дивіться, то горбатий кит!”

“Ого, який гігантський”, – сказав Хав’єр, широко відкривши очі.

“Звідки він знає це слово?” – звернувся до мене мій чоловік.

“Мабуть, чув, як ми його казали”, – пожала я плечима. Я сама була здивована, звідки наш малюк знав слова, яким ми ніколи його не вчили.

В Книзі Повторення Закону Бог закликав Свій народ цілеспрямовано навчати нове покоління Святому Письму. Коли ізраїльтяни поглиблювали пізнання Бога, то, як правило, і вони, і їх діти більше шанували Бога й отримували рясні благословення. І все це тому, що зміцнювали особисті стосунки з Богом, любили Його від усього серця і слідували за Ним у послусі (Повт. 6:2-5).

Коли ми свідомо насичуємо своє серце й розум Писанням, то стаємо більш спроможними нести істину й любов Бога своїм дітям під час щоденних справ (Повт. 6:6-7). Ми можемо власним прикладом духовно споряджати молодих людей, навчати їх визнавати й поважати незмінні Божі істини (Повт. 6:8-9).

Якщо Божі слова будуть природно виливатись із наших вуст та сердець, ми зможемо залишити міцну спадщину віри, що переходитиме від покоління до покоління (Повт. 4:9).

Господи, дякуємо за дар Твого святого Слова. Коли ми свідомо занурюємо себе у Твою істину, допоможи з повагою та лагідністю нести Твою любов і Твої слова в життя інших людей. Як приймати мудрі рішення у круговерті життя? Читайте брошуру “Заклик мудрості”.

Слова, які поглинає наш розум, зумовлюють те, що ми кажемо.


No comments:

Post a Comment