Friday, October 16, 2020

Хліб Наш Насущній — Серце співака

 

Серце співака


Читати: Псалом 94:1-7 | Біблія за рік: Ісаї 50–52 ; 1 Солунян 5

Завантажити MP3


Ходіть, заспіваймо Господеві, покликуймо радісно скелі спасіння нашого.

Псалом 94:1

Суботнього ранку о 6:33 на нижньому поверсі почулася пісня хвали. Я думав, що всі, крім мене, ще сплять, проте голос моєї найменшої дочки підтвердив хибність моїх припущень. Вона ще не зовсім прокинулася, але вже співала.

Моя найменша дочка – співачка. Насправді вона не може не співати. Вона співає, коли тільки просинається. Коли іде до школи. Коли лягає спати. Вона народилася з піснею в серці, і найчастіше вона співає про Господа Ісуса Христа. Її хвала Богу може звучати будь-коли і будь-де.

Я люблю простоту, відданість і щирість голосу дочки. Її безпосередні і радісні пісні нагадують біблійні заклики хвалити Бога. В Псалмі 94 сказано: “Ходіть, заспіваймо Господеві, покликуймо радісно скелі спасіння нашого” (в. 1). Далі написано, що джерелом цієї хвали є усвідомлення того, Ким є Бог: “Господь – Бог великий, і великий Він Цар над богами всіма” (Пс. 94:3), і чиї ми: “Він наш Бог, а ми люди Його пасовиська” (Пс. 94:7).

Для моєї дочки ці істини є першими думками зранку. Завдяки Божій благодаті ця маленька співачка нагадує нам про радість, яку ми можемо отримати від співу Богу.

Що спонукає вас прославляти Бога за Його вірність до вас? Які пісні допомагають вам пам’ятати про Його характер і доброту, і зосереджуватися на цьому?
Боже, дякую за те, Ким Ти є, і за те, що Ти для мене і для всього Свого народу зробив, запросивши нас бути вівцями Твого пасовиська. Сповни мене сьогодні піснями хвали за Твою доброту.

Автор Адам Хольц


© 2020 Хліб Наш Насущні
Я думав, що всі, крім мене, ще сплять, проте голос моєї найменшої дочки підтвердив хибність моїх припущень.

No comments:

Post a Comment