Sunday, January 29, 2017

Хліб Наш Насущній - Передвічний Спаситель

Читати: Івана 8:48-59 | Біблія за рік: Вихід 21–22 ; Матвія 19

Ісус їм відказав: Поправді, поправді кажу вам: Перш, ніж був Авраам, Я є. — Івана 8:58

Джералін Теллі вважається найстарішою довгожителькою. Кола вона померла у червні 2015 року, їй було аж 116 років. У тому ж 2015 році місто Єрусалим святкувало 3 000-річний ювілей. 116 років – то великий вік для людини; і 3 000 років – для міста. Але існують дерева, що навіть ще старіші. У Білих Горах Каліфорнії росте сосна, вік якої налічує понад 4 800 років – тобто вона була ще до часів Авраама.

Коли юдейські релігійні лідери допитувались у Христа про Його ідентичність, Він стверджував, що існував ще до Авраама. “Поправді, поправді кажу вам: Перш, ніж був Авраам, Я є”, – сказав Він. Це сміливе ствердження Ісуса настільки шокувало супротивників, що вони ладні були побити Його камінням, бо чудово розуміли, що Ісус вказує на Своє вічне існування, присвоюючи стародавнє Ім’я Бога – “Я Той, що є” (Вих. 3:14). Як одна із Осіб Трійці, Ісус мав цілковите право на це Ім’я.

В Івана 17:3 записана молитва Ісуса Христа: “Життя ж вічне це те, щоб пізнали Тебе, єдиного Бога правдивого, та Ісуса Христа, що послав Ти Його”. Передвічний Спаситель прийшов у цей світ, щоб ми могли жити вічно. Він виконав цю місію, коли помер за нас і воскрес. Завдяки Його жертві, ми очікуємо майбуття, де будемо проводити з Ісусом цілу вічність – з Тим, Хто Сам є вічність.


Земля розтане наче сніг, I сонце сяйво позабуде – Той, Хто спасіння дав мені, Mоїм завжди, навіки буде. — Джон Ньютон

“А Він є перший від усього, і все Ним стоїть”. — Колосян 1:17


© 2017 Хліб Наш Насущній

No comments:

Post a Comment