Wednesday, March 15, 2017

Хліб Наш Насущній - Крізь пальці

Читати: Ісаї 40:9-17 | Біблія за рік: Повторення Закону 28–29 ; Марка 14:54-72

Хто води поміряв своєю долонею? — Ісаї 40:12

Коли я через необережність зачепила й перекинула склянку з напоєм, що стояла на стойці в ресторані, рідина почала текти на підлогу невеличким струмочком. Вкрай зніяковівши, я намагалася зібрати її, підставивши долоні. Але мої спроби загалом були невдалими – напій просочувався крізь пальці. Зрештою, в моїх долонях залишилась мізерна кількість рідини, в той час як сама я стояла посеред калюжі.

Щось подібне я відчуваю у своєму житті майже щодня. Я докладаю багато зусиль для вирішення тих чи інших проблем, намагаюсь угледіти всі деталі, контролювати ситуацію. Та як би я не старалася, мої слабкі пальці неспроможні втримати все вкупі. Щось і прослизне крізь пальці, залишаючи мене в стані великої розгубленості. Як би я не стискала свої пальці, як би не напружувала м’язи рук, мені не вдається впоратись з усіма проблемами.

Однак Бог може те, чого не можу я. Пророк Ісая каже, що Бог спроможний виміряти всю воду землі Своєю долонею (Іс. 40:12). Лише Його руки достатньо могутні, щоб тримати всі океани вкупі. Нам же годі й пробувати утримувати в долонях більше, ніж столова ложка – рівно стільки, скільки Бог запланував для нас. Якщо ж відчуваємо, що забагато взяли на себе, можемо віддати свої турботи й тривоги в Його могутні руки.

Господи, допоможи мені не намагатися все тримати у своїх руках. Навчи натомість довіряти Твоєму довершеному піклуванню, віддаючи Тобі всі свої турботи й потреби.

Можемо з довірою віддати у Божі руки все, що нас турбує й непокоїть.


© 2017 Хліб Наш Насущній

No comments:

Post a Comment