Wednesday, June 28, 2017

Хліб Наш Насущній - Віра в дії

https://ukrainian-odb.org/2017/06/29/%d0%b2%d1%96%d1%80%d0%b0-%d0%b2-%d0%b4%d1%96%d1%97/
Читати: Якова 2:14-26
Біблія за рік: Йова 14−16 ; Дії 9:22-43


Покажи мені віру свою без діл твоїх, а я покажу тобі віру свою від діл моїх. — Якова 2:18

Їдучи автомобілем до крамниці, моя подруга побачила самотню жінку, що повільно йшла по узбіччю дороги. Вона відчула внутрішнє спонукання розвернутись і підвезти незнайомку. Коли моя подруга вчинила так, то в машині жінка розповіла про себе сумні речі. Вона не мала грошей на автобус і змушена була йти додому пішки чимало миль – і це за спекотної і душної погоди. Крім того, раніше вона вже йшла до роботи кілька годин, куди вона мала дістатись о четвертій годині ранку.

Запропонувавши незнайомій жінці підвезти її, моя подруга застосувала в сучасному варіанті настанову Якова показувати свою віру в дії: “Так само й віра, коли діл не має, мертва в собі!” (Як. 2:17). Апостол Яків переймався тим, щоб церква опікувалась удовицями та сиротами (Як. 1:27), і закликав віруючих не розкидатися порожніми словами, а практикувати свою віру в ділах любові.

Ми спасенні вірою, а не ділами. Але маємо являти цю віру через любов до інших, турбуючись про їхні потреби. Давайте, наслідуючи приклад моєї подруги, помічати тих, хто, крокуючи поряд з нами дорогою життя, потребують нашої допомоги.

Господи Ісусе Христе, Ти вчинив найбільшу справу любові, коли помер за мене на хресті. Дай ніколи не забувати про цю жертву, яка подарувала мені життя.

Ми практикуємо віру своїми добрими вчинками.


No comments:

Post a Comment