Saturday, June 17, 2017

Хліб Наш Насущній - Ідеальний татко

https://ukrainian-odb.org/2017/06/18/%d1%96%d0%b4%d0%b5%d0%b0%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d0%b8%d0%b9-%d1%82%d0%b0%d1%82%d0%ba%d0%be/
Біблія за рік: Неемії 10–11 ; Дії 4:1-22


У своїй неповинності праведний ходить, блаженні по ньому сини його! — Приповістей 20:7

Мій татко якось зізнався мені: “Коли ти була маленькою, я рідко бував вдома”.

Я так не вважаю. Батько працював повні робочі дні. Також деякими вечорами він керував співанкою в церкві і бувало, що від’їжджав на тиждень чи два з чоловічим квартетом. Але на всіх значних і навіть незначних подіях у моєму житті він був присутній.

Наприклад, коли мені було 8 років, я грала одну маленьку роль у шкільній виставі. Це було після опівдня, тому прийшли саме матері – і лише один мій тато! В багатьох маленьких речах батько завжди намагався показати мені й моїм сестрам, що ми дуже важливі для нього, і що він любить нас. А коли я бачила, як ніжно він піклувався про матір в останні роки її життя, то зрозуміла, що таке справжня жертовна любов. Мій татко не ідеальний, але в його вчинках я побачила відблиск того, яким є наш Небесний Отець. На мою думку, саме таким і має бути віруючий татко.

Інколи земні батьки розчаровують своїх дітей або завдають їм шкоду. Але наш Небесний Отець “щедрий і милосердний… довготерпеливий і многомилостивий” (Пс. 102:8). Коли татко любить Господа, а також виховує своїх дітей, втішає, наставляє і піклується про них, цим він відкриває їм досконалого Небесного Отця.

Небесний Отче, дякую за Твою вірність, на яку завжди можу розраховувати. Будь ласка, допоможи мені прожити цей день так, щоб залишити після себе добрий слід вірності й любові.

Найкраща спадщина для дітей – життя прожите для Христа.


No comments:

Post a Comment